Wait for it……wait for it……now!!!!!

by Matei Dan!

Bună ziua dragi pescari. 

M-am gândit să va plictisesc astăzi cu încă un articol, referitor la ultima partidă făcută….partidă ,spre rușinea mea, de “mare pescar” de semi sălbatic și sălbatic” pe un carpodrom, poate cel mai bun din țară, respectiv Moara Vlasiei 2. 




  
Cum a spus un mare actor român, “am calculit, am calculot, am calculut” , și am decis vineri la prima oră să fiu pe baltă, având în vedere că vremea se prezenta super, iar de vineri, avea de gând să se înrăutățească

Toate bune şi frumoase……am ajuns pe baltă……acolo unde……spre surprinderea mea era ceva lume, ce e drept dezamăgită…ca “nu mănâncă, domle’ de 1 săptămâna !’’ . Eu deobicei când aud aşa ceva…..mă cam bucur pentru că văd partea plină a paharului….adică “….până când nu o să mănânce?” . 
Observând că peştele circulă totuşi, după prima ţigară trasă pe tărâm străin am decis să abordez altfel partida decât mă gândisem. Adică peste avem dar…….nu manancă. Sau…..mănâncă doar ce vrea el??? 

După lanseurile puternice ale colegilor din jurul meu….şi după navomodelele care tăiau apa……mi-am dat seamă că nenea crap are de unde alege bile de boilles…..dar nu prea îi vine lui acum să le încerce. 

Atunci am decis să fac un pat de nada……cu totul altceva…….orice numai bile nu. Zis şi facut….pe o vreme superba…..am făcut un pătuţ de nadă pe care deobicei îl fac ciortanului….pelete…..prafuri….bonduellle……cateva bile sparte….alune tigrate. 
Alegând fix o zonă cu activitate, cam în jumătate de oră tot “bufetul suedez” era în apa .
  
Oră 8.00…….totul pregatit….ora 14…..nici un tac. Un ciortan de 6,4 kile da salutul pe la 14.30…..la flotante. Ţin să menţionez că tot bufet suedez era şi în monturile mele. Spre a vedea la ce îl pot convinge să încerce.  



Până la oră 18 linişte şi pace iar, panica deja intrase în mine pe principiul “cat de prost să fii , să nu prinzi la Moara Vlasiei”. 

Având în vedere că toată lumea strângea pentru că venea renumitul cod portocaliu……eu…..mai al naibii……am tras combinezonul şi am intrat în starea #rezist.  
  
După alte spomburi aruncate…..pregăteam cortul de razboi…….am bănuit că după o zii aşa frumoasă, peştele nu are cum să reacţioneze pe un căcat de vre………stai…….senzorul…………! 
  
Ce să vezi ….în jumătate de oră un frumos trofeu de 15.600 kg. Aha….deci din asta îmi esti…….”ai văzut că toată balta s-a eliberat….şi acum ai chef de mâncare!!” . 


  
Cu o ambiţie hrănită de sticlele de strongbow băute, şi cu gândul la ţuica de noaptea, pregătesc lansetele de noapte, dar asta nu înainte să dau un autograf paznicului, singurului om rămas pe baltă. A zis…..domle, mă bucur că te-am cunoscut! 
  
Pregătind toate 4 lansetele pe peste mare,,,,adică bile………ploaia începând să îşi facă aparitia……vantul intetindu-se……..hai să îi dăm bătaie. Wait for it……wait for it……now!!!!! 

Şi uite asa……toată noaptea peştii au avut grijă la 5 grade să mă facă ciuciulete…..să se răzbune pe ambiţia mea prostească de ai deranja. 
  
Dimineaţă , după un somn de câteva ore…ma trezeşte un alt dulap de 16 kile şi ceva…….apoi vine şi vărul lui de 16 kile….la fel….parcă să mă salute pentru nebunia de care am dat dovadă. 



  
Ce să mai o partidă frumoasă, plină de apa…..şi în baltă, şi pe cort dar şi pe mine, însă o partidă în care crapul iar a mâncat când a vrut el, nu când am sperat eu. 
  
Cu această ocazie ţin să felicit incaodata, pe Ionuţ Constantinescu, Stan Cosmin şi Răzvan Pleopeanu, băieţii de la Enjoyfishing pentru rezultatul obţinut în weekend şi comparativ cu ei, ştiu că la mine a fost doar o simplă zii de vară. :) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum abordam o partida de pescuit la crap pe ape curgatoare!

Motor, camera, acţiune, Enjoy!

Nu disperaţi, sunteţi la Săruleşti!